"Gdy zapadnie noc. Kto pracuje, kiedy my śpimy" wyd.Wilga


"Gdy zapadnie noc. Kto pracuje,kiedy śpimy" to piękna pozycja pokazująca zawody,które wykonywane są w nocy. Jestem mile zaskoczona i bardzo mi się podoba zarówno podejście do tematu,jak i wydanie ❤️

Przede wszystkim zawodów jest dosyć dużo: sprzątaczka, dziennikarz,ochroniarz,policjanci,pracownicy stacji benzynowej,dostawcy,piekarze,lekarze,położne i kilka innych. Mama dziewczynki z książki jest kierowcą autobusu i zawozi ludzi do pracy. Gdy cała rodzina wstaje,ona kładzie się spać.
Uwzględnieni są tu także rodzice- dzieci dopiero uczą się spać i rozróżniać pory dnia. Urzekł mnie ten przykład i sprawił,że książeczka podbiła moje serce ❤️

Sam wygląd i kolorystyka to mistrzostwo- klimat jest niesamowity,nocny i senny,spokojny,wyjątkowy.
Format jest duży,tekstu nie ma za dużo i jest ciekawy.
Kolejne perełka,którą mam przyjemność prezentować wam we współpracy z wydawnictwem Wilga❤️










Książkę znajdziecie tu:

https://www.empik.com/gdy-zapadnie-noc-kto-pracuje-kiedy-spimy-faber-polly,p1292406868,ksiazka-p?fromSearchQuery=gdy+zapadnie+noc+kto+pravuje

Komentarze

Popularne posty