"Nie nasza godzina" Ewelina Dobosz


 "Wiesz... czasami chcesz odejść,a nie możesz a czasami chcesz zostać,a nie masz gdzie. Los jest piekielnie niesprawiedliwy".

"Nie nasza godzina" to książka,którą kończyłam ze łzami w oczach. Czy zwykły romans może tak wzruszyć? Co jest tak poruszającego w tej historii,że nie mogłam jej odłożyć,nim nie poznam końca?

Laura na co dzień jest nauczycielką, marzy o ustabilizowaniu się,ale w realu nie może nikogo poznać. Za to wirtualnie jest pewien Paweł,który od roku miesza jej w głowie. Kobieta czuje,że jest zbyt idealnie, by ta znajomość miała prawo przetrwać,a kiedy nabiera odwagi na spotkanie,Paweł ogromnie ją rozczarowuje,bo nie był do końca szczery. Tutaj ta historia powinna się kończyć, jednak światy tych dwojga łączy jedna bardzo ważna nitka... a uczuciom nie da się sprzeciwiać.

Początkowo książkę czyta się jak typowy romans,akcja jest szybka,jest ciekawie, wesoło i pikantnie,aż nagle na bohaterów spada taka bomba,że ja już do końca książki nie mogłam się podnieść. A im bliżej końca,tym robi się bardziej dramatycznie i akcja się zagęszcza. Niesamowite jak autorka splotła losy tych dwojga i w jak ciężkiej sytuacji ich postawiła.
"Nie naszą godzinę" przeczytałam prawie na raz. Nawet,gdy nie czytałam,myślami byłam z bohaterami. To bardzo niepozorna książka,która wzbudza cały wachlarz emocji i gwarantuje morze wylanych łez.
Miałam taką myśl po przeczytaniu,że często szukając naprawdę dobrych książek sięgamy po jakichś zagranicznych autorów, a nasi polscy autorzy piszą tak genialne historie!
Tą książkę poleciłabym fankom Collen Hoover, bo jest tu wszystko,co w jej książkach kochają czytelniczki- gra na emocjach,ogromna miłość,gigantyczne bariery do pokonania,tragizm i szczęście w jednym. Choć,tak jak w przypadku w.w.autorki mam podobne zastrzeżenia, czyli przeplatanie scen erotycznnych mega poważnymi rozmowami. Czasami trochę zbyt szybko się to dzieje.
Oprócz tego aspektu,brak jakichkolwiek zastrzeżeń. Emocje aż kipią z tej książki,a autorka nie oszczędza bohaterów. Uwielbiam się tak zaskakiwać i polecam Wam gorąco!

Współpraca reklamowa z wydawnictwem Amare.
Ksiązkę znajdziecie tu:
https://www.empik.com/nie-nasza-godzina-dobosz-ewelina,p1408872473,ksiazka-p?qa=nie%20nasza%20godzina&ac=true

Komentarze

Popularne posty