"Mama w wielkim mieście" Katarzyna Olubińska

 


"Dotarło do mnie,że po dawnej mnie nie było już śladu,a próba powrotu do tego,co wcześniej,jest niemożliwa. Byłam już kimś innym- nie gorszym,nie lepszym,po prostu innym. Zostałam mamą i moje życie,chcąc nie chcąc,odmierzał teraz inny rytm,a serce biło podwójnie".


Macierzyńskie tematy to coś,co niezwykle przyciąga mnie w literaturze. Szukam takich książek,które mnie wesprą, pokażą, że nie jestem sama ze swoimi trudami i troskami. Ale przede wszystkim pokażą prawdę.

Katarzyna Olubińska w "Mama w wielkim mieście" pięknie łączy rodzicielskie troski i smutki z tym,co w macierzyństwie dobre. Nie jest to tylko jej głos,bo do rozmowy zaprosiła też Annę Czartoryską- Niemczycką,Dominikę Gwit-Dunaszewską,Klaudię Halejcio,Monikę Hoffman-Piszorę z "Dzieciaki cudaki",Magdalenę Lamparską i Kamilę Szczawińską. Mamy znane nam z mediów,które często podziwiamy i zadajemy sobie pytanie: jak radzą sobie tak świetnie? Jak połączyć macierzyństwo i pracę? Czy da się jednocześnie być idealną mamą, żoną,przyjaciółką,pracownicą i spełnioną kobietą? Możecie być zaskoczone,bo te kobiety mają dokładnie takie same myśli jak my. Takie same troski,radości i smutki. Nieważne czy jesteś znaną mamą czy nie,czy mieszkasz w mieście czy na wsi,czy masz sztab ludzi do pomocy czy jesteś zdana na siebie,nie jesteś w tym wszystkim sama,choć samotność często doskwiera w macierzyństwie... dookoła jest wiele mam takich jak my,a ta książka pokazuje, że każda mama jest dla swojego dziecka darem i największą miłością. I ta myśl powinna być z nami zawsze,szczególnie w trudnych momentach.

Książka jest napisana w formie wywiadu, przeplatana jest osobistymi doświadczeniami pani Kasi,która jest obecnie mamą 2-letniej Julci i wraca też do początków,które były bardzo trudne. "Mama w wielkim mieście" ujęła mnie szczerością autorki,oddaniem swojemu dziecku,lekkością stylu i prawdą. Bohaterki są tu szczere do bólu, nie wstydzą się mówić o swoich porażkach czy wpadkach, trudach i smutkach. Wiele wylałam nad tą książką łez wzruszenia i czuję się ogromnie podniesiona na duchu. Bo każda mama ma chwile słabości, ale dla każdej z nas wyjdzie kiedyś słońce 🩷

Do tego piękne wydanie,mnóstwo fotografii, twardą okladka i spory format. Zajmie na mojej półce szczególne miejsce!


Współpraca reklamowa z wydawnictwem WAM.

Książkę znajdziecie tu:

https://www.empik.com/mama-w-wielkim-miescie-olubinska-katarzyna,p1455082047,ksiazka-p?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=19772120602&utm_id=19772120602&utm_term=empik_ksiazka_search&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw0ruyBhDuARIsANSZ3wql8T8_uOEjUYbzDzniXoZc3FRW9j_i4Ps4xbsX2FFL_lJ06GvdfbsaAhK8EALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Komentarze

Popularne posty