"Przyjaciele. Ten o najlepszym serialu na świecie" Kelsey Miller



Czy jest tu ktoś, kto nie zna "Przyjaciół"? Ja kocham zakręconą Phoebe,żarty Chandlera, rozstania i powroty Rossa i Rachel, w Monice w wielu kwestiach widzę siebie,a każdy szanujący się fan wie,że Joey nie dzieli się jedzeniem.


 Kocham ich za poczucie humoru,wzruszenia,ciepło i szczęśliwe zakończenia ❤ "Przyjaciele" to mój ukochany serial, więc musiałam sięgnąć po tą książkę! "Przyjaciele. Ten o najlepszym serialu na świecie przywołuje nieznane dotąd fakty na temat kultowej produkcji, wspomina najważniejsze i przełomowe sceny,wyjaśnia genezę niektórych wątków oraz pokazuje,jak serial kształtował nowe trendy. Zabiera czytelników za kulisy i zdradza, jak zmieniali się aktorzy,a wraz z nimi Ross, Rachel, Monica, Chandler, Joey i Phoebe". 


 To książka dla fanów serialu, który we wrześniu 2019 obchodził 25.urodziny. Dowiedziałam się mnóstwa rzeczy o "Przyjaciołach" i aktorach, którzy ich grali. Książka zawiera wiele faktów, nieznanych historii zza kulis,opowiada o trudnych początkach powstawania hitu,ale także o niełatwej drodze,jaką przeszli aktorzy,którzy odgrywają główne role. Na tamte czasy był to serial nowoczesny, odważny, po latach okazuje się także, że uniwersalny,choć początkowo nawet sami twórcy nie do końca w niego wierzyli. 


 Książka pozostawia jednak duży niedosyt,dla mnie było za mało o samych aktorach i ich relacjach. Zdaję sobie też sprawę, że nie da się w książce umieścić wszystkiego, więc czekam na kolejną podobną,bo wciąga tak,że jeden wieczór i po czytaniu 🙈

Komentarze

Popularne posty