"Tylko szeptem" Lidia Liszewska, Robert Kornacki


 “Tylko szeptem” to historia, która porwała wielu czytelników. Burzliwe uczucia, namiętność, a w tle szum fal... 

Bohaterami są Edyta i Jacek- oboje niezależni, uczuciowi i doświadczeni przez los. Przypadkiem spotykają się na plaży i już nie potrafią o sobie zapomnieć. Sami zdają się być mocno zaskoczeni uczuciem, tym bardziej, że Edyta jest starsza od Jacka o kilkanaście lat. Cały czas targani są sprzecznymi emocjami czy dać szansę uczuciom, bo taka miłość nie jest prosta. 

Zacznę od tego co podobało mi się w tej książce, czyli morski klimat, który po prostu czuć na każdej stronie. Prawie, że czułam ten wiatr we włosach, piasek pod stopami i szum fal... kolejna niesamowita rzecz to uczucia, które aż wylewają się z tej książki. Momentami jest naprawdę pięknie, wzruszająco, a autorzy uderzają w bardzo czułe struny. Niestety, nie polubiłam się z bohaterami, których w ogóle jakoś nie mogłam zrozumieć. Edyta i Jacek, choć nie są nastolatkami, czasami zachowują się bardzo niedojrzale i stosują różne gierki, o których w dojrzałych uczuciach raczej nie powinno być mowy. Oprócz wątku miłosnego, niewiele się dzieje i choć są ciekawe momenty, to dla mnie zdecydowanie za mało. Inne postaci też zbytnio nie przyciągnęły moje uwagi.  

Moim zdaniem cudowny klimat i ogrom emocji to czasami zbyt mało, gdy nie polubimy się z bohaterami. Myślę, że wielu z was to opowieść może przypaść do gustu. Ja czytałam o niej same cudowne opinie, a po przeczytaniu czułam się lekko zawiedziona... tym bardziej, że to pierwsza z trzech części. Może gdyby nie było kontynuacji i sprawy wyjaśniły się od razu, historia nabrałaby dla mnie barw. Ale muszę przyznać, że okładka jest strzałem w dziesiątkę! Ta historia na pewno będzie mi się kojarzyła z szumem fal :) 


Książkę znajdziecie tu:

https://www.empik.com/tylko-szeptem-liszewska-lidia-kornacki-robert,p1238297505,ksiazka-p?qa=tylko%20szeptem&ac=true

Komentarze

Popularne posty