Książeczki na prezent




🎁KSIĄŻECZKI NA PREZENT 🎁

Od dzisiaj postaram się codziennie do Mikołajek wrzucać różne świąteczne propozycje- dla dorosłych i dzieci. Mam nadzieję, że wiele z Was znajdzie tu coś dla siebie do poczytania, coś dla dzieci lub coś na prezent. Użytkowanie wpisów- dowolne 😉

Zaczynam poleceniem nieświątecznych książeczek, ale takich które mogą przydać się na prezent.

Książki są sprawdzone, bo pochodzą z naszej biblioteczki i są to takie nasze pewniaki 😎
Być może znajdziecie tu coś, co będzie świetną propozycją na prezent. Kryteria, jakimi kierowałam się przy wyborze to zawartość książeczki, wartości, jakie może przekazywać, jak długo dziecko może się taką książką zająć, wygląd książeczki i ilustracji i wielkość lub grubość, żeby ładnie prezentowała się w świątecznym papierze i nie była malutka 😉

Będzie mi miło ,jeśli podzielicie się tym postem ze znajomymi lub skorzystacie z moich poleceń- wtedy koniecznie dajcie mi znać ❤

A wy co lubicie dawać na prezent? A jakie podarki najchętniej przyjmujecie?🎅

Ps. U mnie na oba te pytania odpowiedź to książki 🙈









Komentarze

Popularne posty