"Król lew. Klasyczne opowieści" wyd.Olesiejuk

 


Moje pierwsze skojarzenie z "Królem Lwem" to dzieciństwo ❤️


Tej historii nie trzeba chyba przedstawiać nikomu. Dzielny mały lewek,który musi stawić czoła okrutnemu wujowi i stadu hien. Na szczęście nie jest sam: Nala,Timon i Pumba dzielnie mu towarzyszą. Disneyowska opowieść o sile przyjaźni, miłości,nienawiści i niszczycielskiej mocy kłamstw. Niezmiennie zachwyca: wzrusza i bawi. Wychowało się na niej chyba sporo czytelników😉

Wydanie od @wydawnictwo_olesiejuk jest naprawdę godne uwagi. Sama miałam prawie identyczne (tylko większe),gdy byłam dzieckiem, więc dla mnie to podróż w czasie. Ilustracje są tak kolorowe,barwne i piękne, że samą przyjemnością jest je oglądać i czytać. Twarda oprawa,taka lekko miękka i zdobione napisy z boku- dla mnie cudo!😁

Czytamy prawie codziennie,chłopcy często przy niej zasypiają,a nasz starszy egzemplarz może w końcu odpocząć 😁

W serii ukazała się jeszcze "Kraina lodu",a wcześniej "Bambi" i "Śpiąca królewna".
Wiek: 3+.












Współpraca z wydawnictwem Olesiejuk.
Książkę znajdziecie tu:
https://www.empik.com/krol-lew-klasyczne-opowiesci-disney-opracowanie-zbiorowe,p1295014507,ksiazka-p

Komentarze

Popularne posty