"Moje ulubione seriale z naklejkami" wyd.Olesiejuk


Ze względu na to,że niedawno byliśmy na wakacjach to muszę Was zapytac: góry czy morze? A moze Mazury?😉

Ja góry darzę ogromnym respektem, jednak moje serce należy do morza ❤️

Przed wyjazdem dotarła do nas przesyłka od @wydawnictwo_olesiejuk - także rozrywkę na wyjazd moi chłopcy mają zapewnioną 😉 "Moje ulubione seriale" ze zdjęcia zostały wyklejone w pierwszej kolejności, bo chłopaki uwielbiają zarówno Auta jak i Spider-Mana, tutaj właściwie Spideyego 😉
Książeczki są przeznaczone do czytania,zawierają niedługie historie z ulubionymi bohaterami dzieci,a w środku znajdziemy arkusz z naklejkami. Naklejki można wyklejać dowolnie,nie ma dla nich przeznaczonych miejsc w książeczkach,więc panuje zupełna dowolność.
"Szturm na sztorma"i "Cierpliwość pantery" sprawdzą się na wyjazdach czy podróżach, bo w małym formacie mamy i czytankę i coś co na chwilę zajmie dzieci. Po wyklejeniu zostaje książeczka- zwykle,gdy kończą się naklejki,kończy się zabawa- tu zeszycik jeszcze trochę posłuży 😉

Chyba w książeczce ze Spideyem naklejek jest trochę więcej,tekstu mniej więcej tyle samo w obu zeszytach.
Wiek 3+

 








Współpraca z wydawnictwem Olesiejuk.
Książeczki znajdziecie tu:
https://www.empik.com/moje-ulubione-seriale-z-naklejkami-cierpliwosc-pantery-disney-opracowanie-zbiorowe,p1306284756,ksiazka-p?qa=moje%20ulubione%20seriale%20naklejkami&ac=true
https://www.empik.com/moje-ulubione-seriale-z-naklejkami-szturm-na-sztorma-disney-opracowanie-zbiorowe,p1306284765,ksiazka-p?qa=moje%20ulubione%20seriale%20naklejkami&ac=true

Komentarze

Popularne posty