"Czerń" Małgorzata Oliwia Sobczak


 "Czerń" to druga po "Czerwieni" część serii "Kolory zła". Przede mną została tylko "Biel" I muszę przyznać,że tego typu serie czyta mi się bardzo dobrze 😉 miło wrócić do znanych bohaterów i poznawać ich dalsze losy.

Po sprawie Skalpela prokurator Bilski zostaje zdegradowany do jednostki w Kartuzach. Trafia tu jednak na ciekawą sprawę porwania dziecka. Po raz kolejny jego zawodowe ścieżki połącza się z Anną Górską i oboje będą musieli rozwikłać sprawę obecnego i dawnych zaginięć dzieci. Czy uda im się odnaleźć niewinne ofiary na czas?

Przyznaję,że "Czerwień" zaciekawiła mnie nieco bardziej,jednak "Czerń" to równie wyborny i intrygujący kryminał. Autorka powoli wprowadza nas w świat bohaterów, wprowadza nietuzinkowe postaci i plącze ich losy tak,by do końca nie być pewnym jak potoczy się akcja. Końcówka była bardzo emocjonująca i nie raz wstrzymywałam oddech. Sprawy zaginięć dzieci zawsze budzą wiele emocji i chyba każdy chce,by finał był pozytywny. Jak było tutaj? Przekonajcie się sami 😉
Historia jest zawiła i wielowątkowa. Mam jednak wrażenie,że kilka sytuacji nie zostało dopowiedzianych lub dokładniej wyjaśnionych przez co mam mały niedosyt. Sama problematyka, tajemnice sprzed lat i ciekawy zarys postaci działa na plus powieści i na pewno sięgnę po ostatni tom.

Komentarze

Popularne posty