"Ja, akcja. Księga działania" Susan Verde, Peter H. Reynolds

 



"Ja,akcja. Księga działania" to nowość od wydawnictwa Mamania. W serii ukazaly się także "Ja,spokój","Ja,joga","Ja,miłość" i "Ja,człowiek". Każda z nich,poprzez minimum treści i obrazu,niesie ważne przesłanie.

W tej części mowa o działaniu i sprawczości każdego z nas. Często zdawać się może, że działanie jednostki nic nie znaczy,że sami nie zmienimy świata. Jednak wszystko ma swój początek i zaczyna się od podjęcia decyzji,nawet tych drobnych i z pozoru nic nie znaczących. Okazuje się, że każdy z nas ma moc zmiany i działania. Wystarczy zrobić ten krok,zainspirować innych,pierwszy wyciąganąć rękę by zaczęło się coś ważnego.

Książka pokazuje,że z małych rzeczy i małych decyzji może powstać coś dużego i pięknego 😉

Mądra,ciekawa,inspirująca pozycja.









Współpraca reklamowa z wydawnictwem Mamania.
Książkę znajdziecie tu:
https://mamania.pl/product-pol-1285-Zapowiedz-Ja-akcja-Ksiega-dzialania-Susan-Verde.html?query_id=1&affiliate=31055

Komentarze

Popularne posty