"Karmienie piersią" wyd.Mamania

 


Dawno żaden poradnik nie wprawił mnie w taka euforię! Brzmi śmiesznie? Może i tak,bo co takiego może być w poradniku o karmieniu piersią? Moi Drodzy,otóż wszystko to,co kobieta powinna wiedzieć na początku swojej przygody z karmieniem piersią. I wszystko to,co może usłyszeć,a co nie jest prawdą, a tylko może jej zaszkodzić w dalszym kamieniu.

Książka napisana jest nie jak poradnik,a rozmowa z koleżanką,co szalenie mi się podoba. A to,jaki ogrom wsparcia,wiedzy i konkretnych ważnych rad dostaje kobieta jest nie do opisania. Autorki przekazują rzetelną, AKTUALNĄ wiedzę (a kto mnie dokładniej obserwuje,wie,że mam ma tym punkcie lekkiego fioła 🙈),rozprawiają się ze stereotypami i wszystkimi szkodliwymi dla naszego karmienia radami. Co wiecej,nie boją się napisać,ze nawet wielu lekarzy nie posiada odpowiedniej wiedzy,dlatego tak ważne jest byśmy to my były świadomie i jeśli nam zależy na karmieniu to walczyły o siebie,otaczały się mądrymi ludźmi, wspierającymi i ufały sobie. A jeśli zbłądzimy,wiedziały,gdzie szukać pomocy.
Pokazane są tu nie tylko blaski,ale i cienie karmienia,bo nie oszukujmy się,karmienie to nie tylko rozanielony bobasek przystawiony do piersi,który zasypia po najedzeniu. Ale jak tego bobaska przystawić? Czy się najadł? Czy jak zasnął to dobrze czy nie dobrze,bo może powinien zjeść więcej? Czemu to tak boli? Czemu tak się kręci przy piersi? Czemu po najedzeniu budzi się po godzinie,a nie trzech jak wszyscy mówią?
Uwierzcie mi,że to tylko procent pytań,jakie mama ma w głowie podczas karmienia.


Książka daje ogromne wsparcie,a do tego ma mały format i tylko 140 stron,a przy tym naprawdę zawiera ogrom treści,więc można ją przeczytać nawet w szpitalu,podczas sesji karmienia,które czasami naprawdę trwają długo albo na raty podczas turbodrzemek dziecka.
Jeśli macie wokół siebie mamy,które szykują się do karmienia piersią,podarujcie im ten poradnik,dajcie im tą pewność siebie,że sobie poradzą i wesprzyjcie, a jeśli się nie uda lub wybiorą inną drogę,nie oceniajcie tylko po prostu bądźcie z nimi🩷

Polecam Wam z całego serca,bo ja czytałam i co chwila kiwałam głową albo się uśmiechałam😉 jest tu chyba wszystko,czego dowiedziałam się z różnych źródeł o karmieniu piersią na przestrzeni siedmiu lat mojej macierzyńskiej drogi. Korzystajcie!


Współpraca reklamowa z wydawnictwem Mamania.

Książkę znajdziecie tu:


Komentarze

Popularne posty