"Ulotny zapach czereśni" Magdalena Witkiewicz

 


"Ulotny zapach czereśni" to historia,która mnie oczarowana i skradła moje serce. Miłosne perturbacje i niedomówienia połączone z rodzinnymi tajemnicami to coś,co sprawia,że przez książkę się płynie i z niecierpliwością wygląda finału perypetii bohaterów.
Marianna rozpoczyna nowe życie i z sentymentem wspomina chwile spędzone ze swoją pierwszą miłością- Michałem. Przypomina też sobie tragiczną historię babci Elsy,gdzie nie wszystkie zdarzenia są rodzinie znane... kobieta próbuje poznać prawdę,spróbuje też zawalczyć o swoje szczęście i w końcu zrobić coś tak jak dyktuje jej serce. Czy to będą dobre wybory?
Ta historia zaczarowała mnie od pierwszej strony i sprawiła,że przeniosłam się w inny świat. Kilka osi czasowych i bohaterki,które nie miały łatwego startu w życie,a ich decyzje były dyktowane wyborami najbliższych,nie pozwalają odłożyć książki. Znajdziemy tu chyba całą paletę emocji,od smutku,łez,tragicznych rozstań i nieszczęść,po śmiech,cudowne sploty zdarzeń i radości przepełniającej serce. Te kobiety mają w sobie niezwykłą kruchość i siłę jednocześnie. Zarówno przeszłość1zc jak i teraźniejszość są utkane bardzo ciekawie,z melancholią i nutką tajemnicy. Zakończenie rozkłada na łopatki,wyciska łzy i daje ogromną ulgę. Do tego na końcu dowiadujemy się kilku prawdziwych faktów i jak powstawała ksiazka,co jest dodatkowymi atutem i dodaje wartości,już i tak bardzo dobrej,treści 😉
Jestem zachwycona i poruszona tą historią. 


Książkę znajdziecie tu:

https://www.empik.com/ulotny-zapach-czeresni-witkiewicz-magdalena,p1452752349,ksiazka-p

Komentarze

Popularne posty